torsdag, oktober 23, 2008

Stureplansveckan i Visby

Jag sitter just nu och kollar på S.O.SGute, och dom har filmar saker från stureplansveckan där. Jag själv var ju där, men jag hade ingen aning om att sådana saker hände.. helt sjukt! Det var i alla fall helt galet underbart kul där, fast jag föredrog dagarna mer än nätterna, champagnen sprutades hejdundrande vilt alla tider på dygnet och jag som så många andra lyckades inte komma hem (till hotellet) torr en enda gång. 
Men som sagt, galet var ordet. 

Nästa sommar är så klart vecka 29:e uppbokad för en favorit i repris!




3 kommentarer:

Anonym sa...

Samma gäng igen eller hur ;)

Anonym sa...

jag som hörde att du var hos malin under stureplansveckan i visby? det sägs även att det vara malin som sa det. jobbigt

Honey Bourbon sa...

nej, jag var inte hos Malin, den veckan jag var i Gotland, men dock inte hela veckan med tanke på att jag kom hem från Italien på Tisdagen, och det började på måndagen. Så jag åkte dit på Onsdagen!