fredag, oktober 10, 2008

sammarbete med H&M och späckad helg

OJojoj,. blir nästan lite chockad.. ser att min blogg är rankad som topp 13 här i Umeå, lite roligt. Tack till er läsare. Idag har jag en väldigt stressad dag, jag kom i alla fall precis hem. Måste bara packa innan jag ska åka till sundsvall på bög-party, kommer bli så roligt, Har också med mig 2 flaskor vin till dom, ett rött och ett vitt :) Kommer bli super.!

Idag ahr jag gymmat också, så skönt, men har tappat jätte mycket sen men vila efter det-där-som-hände! Jag kommer snart att lägga alla korten på borden så ni får veta vad som hänt också. Men har inte riktigt tid med det nu! Jag ahr iaf världens beslutsångest vad jag ska ha med för kläder, men jag har en hel del hos mamma också, men ändå. Ska ju direkt på bög-fest från bussen, sen imorgon muf-möte då vill man se lite allvarligare ut.. jaja det löser sig. Det med kläder kommer jag alltid på!


Och juste, ni vet väl att H6M har ett design sammarbete med Commes des Garcons, och dom kläderna släpps i november. Är så nyfiken på hur det kommer se ut, men helt säker på att dom inte kommer misslyckas. Om jag inte befinner mig i stockholm då så får pappa haffa lite beställa plagg åt mig.. för det är inte på alla H&M affärer som sådanna sammarbeten säljs i! Men så klart finns dom på hamngatan!

Jag hoppas ni har en bra fredagskväll resten av dagen, så rapporterar jag med sen!

Inga kommentarer: