lördag, oktober 18, 2008

Jag erkänner

Jag erkänner att efter gårdagens fest så var en av dom, för första gången som stupade och dessutom i väldigt tidigt skede. Helt galet!
Har i alla fall att tacka min underbara vän Malin, som tog hand om mig, men vi tar jämt hand om varandra ändå. Och Peter som körde hem oss! Tack Peter!! Och alla andra som Jonas, Linus, Katrin som kollade till mig om jag mådde bra osv. 
Tack!

Kvällen började i alla fall hemms hos mig, jag och Malin fixade till oss, shottade, dansade. Jag lyckades till och med pajja 2 glas! (bra challe)
Efter det så åkte vi dit. Och det var riktigt kul att träffa alla som man inte träffat på super länge. Dessutom var det många som kom fram och sa att dom läser min blogg, etc. Riktigt kul att höra. Och i och med det så lovade jag att skriva en rad om vissa av dom. 
Vi kan började med Sebbe och Uffe, vet inte vad jag ska skriva om dom förutom att Uffe rekommenderade vinet vi drack igår till skaldjur. (somalier?)
Sara Axelsson tycke rjag är tiktigt tuff, och så snygg i håret!
Jonas, kul kille :) Och massa mer...
Men jag vet fortfarande inte varför polisen och ambulansen kom.. om det är någin som vet så berätta.

Nu ligger jag och Malin hemma hos mig och kollar på TV och äter chips och godis! Bra recovery dag! Jag är fortfarande inte helt nykter än..
Bilder sen igår komemr upp senare!

4 kommentarer:

Anonym sa...

så sjukt het du var igår.. alal ville ju ha med dig hem!!!

Anonym sa...

Men du var snygg igår!!

Honey Bourbon sa...

haha:P

Anonym sa...

inte somalier! jag är inte afrikan! sommelier kanske :)