onsdag, oktober 15, 2008

porriga kläder

Jag har haft en gansak lugn dag idag som vanligt. Skönt, men massa plugg och jag är super trött. PLuggade trots allt matte till klockan ett på natten inatt så jag var helt död i skolan idag, bortsett från det så hade alla siffror från inatt blandats runt i mitt huvud när jag sov, så på dagens mattelektion var allt som en stor enda gröt.

När jag gick och skulle gå till en av våra lektioner idag så säger en kille: Ursäkta, Hej! Vem är du och vill ha mitt nummer. Och jag blev rädd för det är inte normalt att hoppa på folk bara sådär + att jag är inte ett dugg attraherad av honom. Det var väldigt jobbigt.. för jag vill samtidigt inte vara otrevlig heller så... BLÄÄ!

Efter skolan idag gick jag runt på stan och kollade lite. Hittade ett par skor som jag nog ska köpa tror jag, men jag inhandlade i alla fall underkläder. Dom var lite mer riktiade åt det där porriga hållet.. så jag köpte strumpband, stay-ups, osv. som ska vara en stor del ut av fredagens fest-outfit.



Förutom det så köpte jag U.K vogue för att finna lite inspiration till hösten.. och vet ni vad den här bilden sammanfattar hösten trender perfekt. Både för killar och för tjejer.  Dags att göra middag nu! :)

Inga kommentarer: