fredag, oktober 03, 2008

snorkråkar och gossip talk!

Jag har haft en väldigt galen natt och dag idag..
Jag sov hemskt dåligt inatt.. blev sms-terrad igen + att nån ringde med anonymt nummer mitt i natten och väckte.. sen hade jag hemskt mycket mensvärk så jag hade ont hela natten, och visste knappt vad jag skulle göra av mig själv.
Men innan jag la mig så ringde Elin mig och hon har som vanligt mycket att berätta.. så det var riktigt kul att höra vad hon har varit med om:) Hon verkar iaf trivas superbra i Stockholm, och sen berättade hon en ganska hemskgrej, men hon uttryckte sig så roligt att jag inte kunde låta bli att skratta. Men hon har iaf påmint mig om att när man är ute på krogen så ska man ta reda på vad för sorts paket killen har som man ska gå hem med..(om man nu gör det) HAHA



I skolan idag så gick matte-lektion riktigt dåligt.. jag fattade verkligen ingenting.. men jag var nog för trött för det. Restsen rullade på som vanligt. Men när sista lektionen kom (som då var spanska) så kunde jag bara vara där en kvart för jag var tvungen att gå till bussen för jag skulle hem till mamma i helgen. Min lärare sa att det gick bra, men vet ni vad han gör.. HAN HÅLLER KVAR MIG SÅ LÄNGE ATT JAG MISSAR BUSSEN! Det förstörde min dag och jag blev jätte arg. Jag orkade iaf inte gå från skolan till stan med min packning heller så jag tog bussen, bussen jag tog var full packad, men det satt en uvecklingsstörd tjej (mongolid) och erbjöd sig en plats till mig, men jag tackade nej för det var en sån liten bit att åka och jag hade så mycket saker. Sen började hon peta i näsan och äta upp sina snorkråkor.. och jag är väldigt känslig för sånt så jag var inte långt ifrån att spy.. jag fick verkligen kväljningar på bussen och visste knappt vad jag skulle göra.. så äckligt var det. Men sen klev jag av.. !

Då gick jag runt på stan, tog mig en latte på costas som vanligt och pratade lite där med Linda (costas flickvän) och den nya anställda som heter Tommy han kommer från Uppsala och var gansak roligt, spå det var rätt mysigt!


Imorgon är det iaf rätt fullspeckat schema.. först shopping i sundsvall, sen stallet och ridskolan och träffa alla ridtjejer och sova där? Men innan dess blir det fest och utgång på kvällen
!

1 kommentar:

elindahlander sa...

Ja lär dig av mamma elin, hon testar hon först så ni andra får förvarningar. jo kul att någon tyckte det var roligt, för vissa andra var det pain in the hell! hahahahaha