torsdag, oktober 02, 2008

Mensvärk och elände!

Nu är jag klar med svenskan.. men jag greps av panik nyss! Uppsatsen ska vara inskickad innan 0000 inatt.. (jag har skickat in den nyss) men internet la av, och var dött i ca 2 timmat så jag blev jätte rädd att det inte skulle gå igång igen så jag inte kunde skicka uppsatsen, men tack och lov gick det igång!

Har även pluggat matte, och det gick rätt bra.. och sen fick jag någon sort städmani och började dammsuga överallt, vika mina kläder perfekt och sortera dom färg och märkesvis, diskade och torkade alla hyllor osv. Inte alls likt mig mitt på en vardag!
Förutom det så tror jag att jag kommer avlida inatt.. har fruktansvärd mensvärk och jag har tagit allt som går tror jag, nästan iaf, både ipren och pronaxen men inget hjälper så jag vet inte alls vad jag ska ta mig till
!

1 kommentar:

Anonym sa...

Varför putar du med läpparna hela tiden? du ser fan sjuk ut.