söndag, oktober 19, 2008

Segast i världen!





Jag känner mig verkligen segast i världen idag, och har nog gjort det hela helgen också. Fredagens festande tog verkligen alla krafter från mig. 
Min helg har inte alls varit så händelserik bortsett från fredagen, jag har bara varit hemma och kollat på film med lite olika männsikor. Rätt så mysig helg om jag ska vara helt ärlig.

Min buss tillbaka till Umeå går klockan 19:00 ikväll, som vanligt, och jag är förbannat trött på att åka den där bussen nu. Men jag vill inte vara i Umeå över helgerna heller. På fredagen som kommer så flyger jag ner till Stockholm och det kommer bli så mirakulöst skönt att få gå på stan i evigheter, fika, träffa gammla vänner, luncha med pappa, och busa på med min bror. JAG LÄNGTAR!
Nu ska jag packa det sista och så hörs vi senare när jag kommer hem.

Ha en bra kväll!

Inga kommentarer: