fredag, oktober 24, 2008

Show your tits baby!

Godkväll på er!
Nu är jag i Stockholm och just nu är jag hemma hos Elin efter en väldigt rolig dag.
Så fort jag kom hem till pappa så la jag mig och vilade rumpan, sen gick jag på stan en sväng och kollade lite saker.
Sen träffade jag Elin på T-centralen, vi gick och åt och vi tog varsin sallad på cofi! Riktigt gott, rekommenderas starkt, ligger på drottninggatan. Sen väntade på Gustav på centralen, och då hände det galna saker, allt om snack från sex till gynekologer, blottande av bröst (jag så klart), och massor mer.

Nu poppar vi musik, och dricker vin och väntar sällskap, imorgon blir det utgång och hoppas det blir superroligt. Jag önskar alla en härlig party fredag puss!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Visa dom då :o

Anonym sa...

DU ÄR JU SJUK!

Anonym sa...

STÖRD CHALLE!!