måndag, oktober 20, 2008

Smink tips!

Nu har jag städat klart kan man säga, eller i alla fall så mycket som det gick. Och på onsdag har jag tvättid. Och om jag inte har helt fel så har vi ganska bra schema den här veckan, massa inställda lektioner för vissa lärare är i Englans, så på onsdag tror jag(?) att jag bara har en lektion. Perfket då kan man tillbringa resten av dagen till att plugga på egen hand (jag börjar ta skolan på allvar nu) och tvätta som sagt och shoppa lite!

Nu vet jag inte alls vad jag ska hitta på, men tror jag ska älgga mig i sängen och läsa lite i boken jag köpte i London, ni vet the goddess guide. Verkligen en inspiration källa! Sen så ska jag vänta på tills; I ditt ansikte börjar! Mys kväll med andra ord.

Och juste, jag såg att vissa av er undrat vad jag använder för smink osv. Jag använder inte så mkt, men antingen mineralpuder från I.d, rouge från chanel eller I.d också, mascara från Helene Rubenstein eller Lancome, och ibland varier jag det med produkter från MAC! Båda är ganska dyra men det är definitvt värt pengarna! Och MAC;s produkter avänds bl.a. av Christina Aguilera, Fergie och det som oftast används på modellerna på Catwalks. Finns inte att köpa i Umeå vad jag vet så, när jag är i Sthlm så handlar jag det på NK! 

Kläder på bilden:
Jeans - H&M
Tröja: Vintage
Skor: NK

3 kommentarer:

Anonym sa...

Snygg tjej!

Anonym sa...

Modell eller ?

Anonym sa...

Tack för tipset :)


Kram Stephanie