torsdag, oktober 02, 2008

Lärare diskriminerar?!!


Å herre gud vad äckligt väder det är idag,.. och det lät nog förtsätta vara det ett tag till. Det är kallt, det regnar och det är grått och jag känner mig totalt omotiverad till altt. På skolan går jag och fryser hela tiden och är trött och idag lyckades jag somna på business lektionen, men å andra sidan somnade jag 2 - halv 3 inatt för jag blev terrad med massa sms.
När jag vaknade till, så skulle vi precis sluta, och jag hörde att vi hade fått någon läxa så jag frågade våran lärare vad det var men hon svarade: Det får du frågan någon annan om, det är inte mitt ansvar att du inte håller dig vaken på lektionerna.. hon hatar verkligen mig! Och en annan gång när jag berättade att jag sak flytta till stockholm och byta skola så fråga hon mig vilken skola jag ska gå på och jag sa ju SiS..(den ligger på östermalm) då sa hon: Jaha.. det är ju där alla bortskämda diplomatungar går.. men juste du är ju en av dom!

Jag blev riktigt sur.. för så ska väl en lärare inte säga?!

Min kväll kommer bestå av massa plugg, måste skriva klart en svenska uppsats om en bok vi har läst, och plugga matte, och spanska för jag har redovisning imorgon. Och juste jag åker hem till mamma efter skolan imorgon, och vi är lediga på måndag så jag kommer tillbaka på måndag kväll:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha men gunilla har ju helt jävla fucking rätt! Snälla, östra är fan ingen jävla high fashion industry school, där du tror att du kan komma o spela en jävla brat med det senaste. Spela inte någon du inte är!

Honey Bourbon sa...

Jag är den jag är och spelar ingen.. nåt som ni andra kanske också borde göra!