torsdag, oktober 30, 2008

Stockholm by Night

Jag känner mig jätte stressad nu, men jag vet att jag kommer hinna med allt idag.
  • Köpa present till Linda
  • Äta med pappa
  • åka till min bror
  • köpa linsvetska
  • boka en tid på sturekliniken
  • fixa lite andra saker också.
I alla fall, så tänkte jag nu slänga in lite mer bilder från igår kväll. Efter att vi var klara med eventet gick på stan lite. Tog en prommis längs drottninggatan, och som ni ser så är det verkligen rosabandets månad! SÅ KÖP MASSA ROSABAND!! Sen ser ni ju också att det vankas halloween. Vi såg till och med en inbjudan:P Vi fikade på Bellman också, og varsin paj. Supergott.
Sen åkte vi till Kungsholmen, till Tom, tog ett glasvin och pratade lite. Han spelade gittar och Elin sjöng, när Elin sjöng en evanscence låt så började jag gråta. Jag kunde verkligen inte hålla mig.. helt galet...







Inga kommentarer: