lördag, oktober 11, 2008

Jeans med 2 år på nacken. Samt release-fest

Goddag allihopa!

Nu är jag hemkommen från MUF-mötet, och de var riktigt kul och spännande! Och väldigt lärorikt:) Alla där var verkligen trevliga och det var så roligt att få höra andras åsikter om saker och ting, men eftersom alla har samma mål osv. så gick allt strålande.
Jag sitter inte riktigt hemma nu, utan hos en kompis och vi håller på att fixa oss inför gay-festen ikväll. :) Och det är Thomas och Kim som fyller år och dom är ett par, så otroligt söta tillsammans.
Jag vet inte riktigt vad jag ska ha på mig då, men jag tror det blir någon söt klänning eller ett fodral kanske.. På muf-mötet hade jag iaf, mörka höga jeans, med skjorta till. Stilrent och klassiskt. Men på tal om jeans, när jag skulle prova vilka jeans jag skulle ha imorse så upptäckte jag att det var hål ett av dom.. ett par av mina favorit-jeans.. så nu får jag väl hitta nya! Och förutom det så har 2 av mina jeans gått åt skogen nu, ett par acne och dom som jag upptäckte idag från replay. Men dom var ju ändå 2 år gammla om inte mer.. så dom har väl ändå gjort sitt
.


Alla vet väl att halloween närmar sig och då blir det en hel del fester. Fick ännu en inbjudan till en release-fest i stockholm. Det är nämligen så att en ny bok ska släppas eller har lansering, en vampyrbok. Så författaren ska ha en release-fest och då är jag bjuden samt många andra käna ansikten. Ska bli riktigt kul, det är i samband med halloween och det är dresscode: Vampyr! Och jag hade verkligen siktat in mig på cat-woman temat den här gången, men jag får väl spräcka mönstret en gång:)

Ha en bra kväll allihopa så får vi se hur mkt jag hinner blogga sen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du får gärna smyga in hos mig i den där catwoman dräkten ;)

Anonym sa...

cat-chantalle;)